Майстер-клас для вчителів болгарської мови
20 січня 2022 року відбувся майстер-клас для вчителів болгарської мови за темою «Формування критичного мислення як важливої складової навчальної діяльності на уроках».
Вчитель-методист Калова А.Д. (Багатянський ЗЗСО) підкреслила, що критичне мислення є один із видів інтелектуальної діяльності людини, який характеризується високим рівнем сприйняття, розуміння, об'єктивності підходу до навколишнього інформаційного поля. Технологія розвитку критичного мислення — це особлива методика навчання, що відповідає питанням: як вчити мислити. Детально розповіла про методи розвитку критичного мислення та його складові. Акцентувала увагу на три етапи розвитку критичного мислення: виклик – осмислення – рефлексія. Презентувала деякі прийоми, які ефективно застосовує на уроках відповідно до мети, завдання, змісту уроку «Шість капелюхів», «Кошик ідей», «Кластер», «Сенкан», таблиці «Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались», написання есе.
Вчитель Нанкова М.І. (Кам’янський ЗЗСО) поділилась методом «Сторітеллінг», який є найефективніший спосіб надати освітньому процесу особливої якості. Використання такої методики дає можливість описати свої вчинки та почуття, проаналізувати власні дії, оцінити наслідки та зробити висновки на майбутнє.
Консультант, Раділова С.С., підвела підсумок майстер-класу, що ці технології допомагають формуванню нового стилю мислення, розвитку таких якостей особистості, як комунікативність, креативність, мобільність, толерантність, відповідальність за власний вибір та результати своєї діяльності, що є актуальним у нашій дійсності.